יום ראשון, 7 בפברואר 2016

ואז בדיוק התאהבתי בך

ואז בדיוק התאהבתי בך / שרי גל

232 עמ'. הוצאת מטר




חביב מאוד, קריאה קלה, אפשר היה לחסוך מאיתנו חלק נכבד מתיאורי הפרוייקט שגיבורת הספר עובדת עליו בעבודה שלה, והסצנות הלוהטות היו דלות עד רחמים.

ועדיין - ספר מהנה עם הרבה הומור וכמה הברקות שנונות וחמודות ביותר.

תקציר:

"זה תמיד מתחיל במהירות שיא. שני אנשים יושבים מול מסך המחשב ומנהלים משחק פינג פונג או אולי נכון יותר לומר משחק טניס, כי החבטות ארוכות יותר ותמיד יש הגשת פתיחה שרצוי שתהיה אלגנטית מאוד. עם דן זה התחיל באלגנטיות. "
לרות מנדלשטיין, רווקה תל-אביבית בת 32, 178 ס"מ בלי עקבים, עובדת בחברת היי-טק, בעלת לשון חדה והתנהגות חסרת מעצורים, נמאס. נמאס לה לצאת לדייטים עם גברים שהיא פוגשת באינטרנט ולהתאכזב שוב ושוב.
נמאס לה להשקיע, להתאמץ, להיות נחמדה, מבינה, סקסית וקלילה ואז לסבול משברון לב או מהאנגאובר זוועתי או גם וגם - עד הדייט הבא. אמא שלה מתה, אבא שלה נעלם כשהיתה ילדה וסבתה האהובה מתחילה לדאוג.
רות מגיעה למסקנה ששיטת הבחירה שלה לא מוצלחת, ומחליטה לערוך סינון מוקדם. למצוא דרך להביא אל תיבת האימייל שלה רק גברים שמתאימים לה. בעזרת חברותיה הטובות, אורנה ואיילת, היא מחברת את השאלון המושלם ומעלה אותו לפרופיל שלה באתר ההיכרויות החביב עליה. אין לה מושג לאן זה יוביל אותה, או, נכון יותר, את מי זה יוביל אליה.
רות פוגשת כמה וכמה גברים שנענים לאתגר וממלאים את השאלון המפתיע שלה. היא מתלבטת, מתחבטת, בודקת אותם מכל הכיוונים, ובסופו של דבר נשארת עם שניים, שהגיעו אל הישורת האחרונה.

האם תבחר את דן המקסים, טוב הלב, היציב והמשקיען, או דווקא את רם – שהוא... ההפך הגמור?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה