יום רביעי, 3 באוקטובר 2018

שבעה בנים / לילי סיינט ג'רמיין

שבעה בנים / לילי סיינט ג'רמיין

U ספרות שנוגעת, 2018



הפעם יצא לי קצר וקולע על ספר אחד קצר וצולע...

בדרך חזרה מתחנת הרכבת הביתה, לא הייתה לי אפשרות לקרוא ספר מודפס באוטובוס, כי היה חשוך מדי.
אז חיפשתי משהו דיגיטלי קצרצר לנסיעה לא ארוכה, והלכתי על הספרון "שבעה בנים", שחיכה לי באפליקציה רק כי מתישהו חילקו אותו בחינם.

סיימתי ממש היום (אחרי החגים) והתגובה העיקרית שלי היא:
מה זה העולב הזה?
לא, ברצינות, למה שמעתי על זה כ"כ הרבה עוד לפני שזה תורגם?
מה זה החירטוט הלא אמין והמטופש הזה?

יש שישמעו מתוך השורות כמה התעצבנתי וישאלו את עצמם למה.
ההסבר פשוט:
אין שום הגיון בדרכי הפעולה של הגיבורה הראשית, הרגשות שלה מועברים אלינו בדיווח יבש כמו מברק, ולא מצליחים לגעת בקורא בכלל, והדמויות שטוחות להחריד וברובן הן סוג של קריקטורה של הרוע המושלם כמו שבד"כ ילדה קטנה מדמיינת אותו.

הסצנות ה"לוהטות" דלוחות ועלובות, ומזכירות במקרה הטוב פורנו פשטני שנועד לגרום לצופה סיפוק מהיר, זול וחסר עומק ותוכן. 
אם ארצה בזה, פשוט אכנס לאיזה אתר XXX.TUBE וזהו, תודה רבה.

וסוף הספר? לא אספיילר לכם, אבל נו, טוב, הוא כ"כ מופלץ ומופרך שזה פשוט מגוחך.

סיכום כללי: בעעע.

מה כן טוב בספר? שהוא נגמר מהר!

אה, כן. כל מי שלא אהבה את הספר קיבלה הצעות להמשיך לקרוא את הסדרה.
ואני אומרת: בסדר גמור. אמשיך לספר הבא... בפעם הבאה שיבוא לי לצפות בפורנו טראש ולא יהיה לי וואי פיי.

כוכב אחד בגודרידס. 
אכזבה אחת גדולה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה